tirsdag den 13. oktober 2015

Tror nok lige, det er meget godt

... at jeg ikke normalt er alene hjemme i dagtimerne, selvom jeg elsker at sidde herhjemme og have tid og ro til at fordybe mig i det, jeg laver.  Indtil nu har jeg fordybet mig i:


*Køleskabet. Har spist den rest pasta-ret, som Jens og jeg skulle have haft til aftensmad.

* Slikskabet, fandt både (nyere) chokolade og (halvgammel) vingummi. Begge dele kørt ind med stor fornøjelse.

*Skuret, hvor der står adskillige rammer med sodavand. 

*Vasketøjet. Det hænger jo ligesom ikke sig selv op!

*Sonja Hald på Itunes. Nyt fedt dansk band. Tjek dem ud.

*Slikskabet igen, fandt desværre ikke noget, havde ligesom selv lige tømt det for lidt siden... 


Husets tre børn er taget på efterårsferie hos mormor og morfar, hvilket betyder at ham, der har en vielsesring magen til min og jeg er alene hjemme i de næste dage. Vi skal bl.a en tur til Fredericia og se Shubidua The Musical, hvilket vi glæder os megameget til. 

Har også gang i endnu en krimi af den islandske forfatter Arnaldur Indridason. Tavs som graven hedder den, jeg har gang i nu, og den er rigtig spændende, en ret uhyggelig historie...

Hvad læser du for tiden?

Ingen kommentarer: