mandag den 19. september 2011

I'm back from out of space

Jeg har været pistvæk, borte i 8 dage.
Sammen med min familie havde jeg for en stund skiftet udsigen fra stuevinduet ud med denne udsigt:






Byen hedder Can Picafort og den ligger på Mallorca.
Der var dælandytme dejligt. Og varmt. Derfor opholdt vi os en hel del på det her sted:






Og hvis vi havde lyst - og det havde vi hver eneste dag, så gik vi lige om på den anden side at hotelbygningen, til det her sted:
(Det er en mormor og hendes barnebarn, der sidder på stranden og nyder livet.)






Og når vi blev tørstige, drak vi nogen af de her - eller nogen grønne, som smagte endnu bedre:





Oh what a beautiful life.

Og sikke en nedtur at vende hjem til en kedelig, kold og fortravlet hverdag igen.

Jeg kigger lige feriebillederne igennem én gang til.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fan-fucing-tastisk!!!!!

Lines linier sagde ...

Velkommen hjem, alligevel. Det lyder for skønt at have været pistvæk, borte i 8 dage :-)Det dur virkelig helt ind til benet det der med at rejse væk forsommer og/eller sensommer. Det er et helt andet hverdagsafbræk, det giver.

Og jeg glæder mig som en syg lille hund til at skulle være pistvæk borte om bare 3 uger! Españaaaaa :-)

GiSP sagde ...

Åh. Jeg trænger til sol. Og jeg trænger til Spanien. Men når man også trænger til penge, der ikke står husrenovering på, så må man vist hellere nøjes med at nasse lidt på andres feriebilleder.

Martin sagde ...

Årh, Can Picafort er rigtig hyggelig! Jeg har selv været i Alcudia bugten to gang, kun et par km fra Can Picafort. ... Kan godt forstå vasketøjsbunken har svært ved at leve op til det - Jeg er stadig ikke kommet efter min bunke, selvom det er ét år siden jeg kom hjem fra Mallorca ;-P

Det må klart være børnenes skyld!

Den positive vejleder sagde ...

Uuuhmm, det ser saftsusemig lækkert ud :-)
Kan godt forstå, det var en udfordring at vende tilbage til DK, hvor det lyder som om, I har efterår allerede..
Godt at man har fotos og mental harddisk!
Smæk en sangria sammen og skru op for radiatoren :-)
Kh. fra Istanbul