torsdag den 17. september 2015

Tanker på en torsdag aften

Jeg ligger i overhalingsbanen i disse dage. Træthed er mit mellemnavn, dagene ikke lange nok, timerne ikke tilstrækkelige og jeg er konstant på vej videre til næste opgave, næste udfordring, næste sted. 
Meget lidt mindfuldt og meget lidt sundt. 

I morgen eftermiddag vil weekenden forhåbentlig omslutte mig varmt og kærligt.
I dag vingede jeg en stor arbejdsopgave af, og med den bag mig begynder det fra næste uge at lysne. Men for sulan da, hvor det trækker tænder ud, når flere store opgaver og omfattende gøremål tilfældigt falder lige oveni hinanden.

I ugen der er gået siden sidst, har jeg:

# Gennemført første modul i efteruddannelse til inklusionsvejleder. Fed oplevelse, knaldgod undervisning og megagode folk. Det bliver godt!

# Afholdt et supergodt forældremøde sammen med tre skønne kolleger. Teamwork, det er lige mig.

# Genoptaget min styrketræning onsdag morgen, som et led i genoptræningen efter diskusprolaps. Er slået hjem i ludo, sendt tilbage til start og deltager i første omgang i programmet helt uden vægt. Har stor lyst til at sætte et skilt på ryggen, hvoraf det (til de, der ikke kender mig, og har hørt mig sige 'diskusprolaps i nakken') fremgår at jeg har været skadet og at engang var én af de stærke på holdet, og agter at blive det igen. 

# Solgt vores sofa og købt en anden i løbet af 3-4 timer. Hurra for facebook og for folk, der er blevet træt af lige præcis den sofa, vi længe har drømt om, og derfor sætter den billigt til salg. 


# Opdaget at det er blevet efterår, men stadig dagligt glemt at tage overtøj på. 

# Glemt at trække vejret, og derfor genoptaget daglige antistress-vejrtrækningsøvelser.

# Fået serveret et stykke Oreo-lagkage, der smagte så himmelsk godt, at mit mundvand begynder at løbe, fordi jeg tænker på den lagkage, mens jeg skriver. Sig aldrig nej til et stykke Oreo-lagkage!

Ingen kommentarer: