torsdag den 29. marts 2012

Torsdagstanker

Jeg er for træt til at tænke i dag.
Er netop kommet hjem fra skolefest - et brag af en afslutning på en forrygende uge, hvor hele skolen har været omdannet til minisamfund med egen valuta, bank, butikker, restaurant, wellness, biograf og  mange andre sjove ting. Eleverne elsker sådan en uge og spørger mange gange, hvorfor vi ikke bare kan have skole sådan altid? 
Bare tanken gør mig svimmel, for selvom det har været en vildt fed uge, så har den krævet ekstraordinært på lærersiden og jeg har været segnefærdig af træthed alle dage.
En dejlig træthed, fordi jeg har brugt mig selv - både fysisk og psykisk. 
Det er dælme hårdt at være administrerende direktør i en sandwichbar!


Al træthed er dog ligegyldig nu, for i morgen får vi påskeferie!

1 kommentar:

Lines linier sagde ...

Jeg kender godt til de uger -- de er fede, men også i den grad udmattende! Og har som regel krævet ENORME mængder forberedelse og koordinering...

God påskeFERIE!