fredag den 30. marts 2012

Fredagstanker

Det er stadig yderst begrænset, hvad min hjerne producerer af tanker. Der sker ligesom ikke rigtig noget på nogen kanaler, selvom jeg har siddet en stund og zappet lidt frem og tilbage mellem de forskellige.
Når jeg bladrer i den sidste tids blogindlæg, synes jeg ærlig talt, at hun virker en smule kedelig, hende der har den her blog? Sker der bare ikke en skid i hendes liv? Oplever hun ikke  noget? Har hun intet på hjerte?


Svaret, eller rettere svarene kender jeg.
Tre gange N*E*J*. 
Der sker ikke en skid i mit liv. Jeg oplever ikke noget. Jeg har intet på hjerte.


That's it.


Men nu er det påske. 


Påsken er verdenshistoriens største fortælling om liv og død, og om hvad der sejrer.


Det er dog alligevel noget!

1 kommentar:

Domus1 sagde ...

Er det ikke ret normalt at "køre i tomgang" efter at have racet afsted i topgear?
Oplevelserne skal have tid til at bundfælde sig og mentalt skal man også lige "komme hjem".
Kærligst
Domus1