lørdag den 30. april 2011

Mette

som har denne blog, og som skriver de dejligste indlæg, har i næste uge valgt at bruge sin blog på at sætte fokus på "psykiske lidelser". Mette gør det, at hun hver dag lader en gæsteblogger skrive om livet med en psykisk lidelse.
Jeg bakker 100 % op om initiativet. Synes det er stærkt og modigt, når nogen tør bryde tabuer og tale om de ting, der er allersværest at tale om. Det har jeg kæmpestor respekt for.
Jeg ser frem til at lære noget og håber meget, at der på den ene eller anden måde, bliver fortalt noget om, hvordan man som veninde eller familiemedlem bedst forholder sig til den, der har det svært.
Det er den rolle, jeg kender og som jeg føler mig utrolig famlende og usikker i.
Jeg håber, at rigtig mange i næste uge vil læse med hos Mette.

1 kommentar:

mette b sagde ...

Kære Helle,
tusind tak for din fine omtale af min temauge. Jeg håber den kan være med til at gøre en forskel for nogen.
Klem fra
mette