onsdag den 10. april 2013

Det er ikke en joke!



Omme hos Maren snakker de i dag. Om alt muligt. Børn, der fylder i sengen, bristede drømme, ufærdige specialer, utroskab og mænd der snorker. Det sidste ved jeg noget om, og jeg ved også hvad, der hjælper.
Jeg har den store fornøjelse (nooooot!) at ligge ved siden af et stort snorkedyr, og har lavet mit eget lille forskningsprojekt om snorken. Med feltanalyse forståes.
Mine forskningsresultater peger meget i retning af at:

# De forskellige snorkemidler, der kan købes i håndkøb på apoteket virker ikke. Der er dog en spray, som skal sprayes op i ganen inden sengetid og den virker i en kort periode, måske 3-5 dage og så ikke mere. Spild af penge og min forsøgsperson siger, at det smager helt forfærdeligt.

# Det ikke hjælper at skubbe til ham, der snorker
# Det hjælper heller ikke at daske til ham
# Ej heller at sparke

# Det har ingen effekt at sige på den søde måde: "du snorker altså ret meget, vil du ikke nok vende dig om" 
# Det har heller ingen effekt at sige på en sur-kælling-måde: "For satan, så hold da op med det snorkeri"
# Det nytter heller ikke at lade være med at sige noget


Der er kun én ting, der har vist sig at hjælpe. 

AT FLØJTE

!!!

Seriøst, jeg mener det!Hvis du fløjter højt og tydeligt i et rum, hvor der ligger en snorkende mand og sover, så holder han op med at snorke, når dit fløjt slutter.

PRØV SELV!



Jeg lover ikke, at han ikke begynder at snorke igen, for det gør han nok, men så fløjter du bare én gang til.

2 kommentarer:

Lotteriet sagde ...

hihi. Kan lige forestille mig, hvordan det vil lyde for en nattevandrer..
Går ned af en stille vej, midt om natten.. Og pludselig revner stilheden af skingre fløjt fra alle huse..
Stakkels vandrer..
Fnis

Fruen i Midten sagde ...

Hihi. Ved ikke, om jeg kan finde ud af at fløjte i halv-søvne. Er vist bedre til at skubbe ...