mandag den 30. marts 2015

Passende påske

Den kom præcis i tide igen i år, den meget eftertragtede påskeferie, som indhentede mig efter en slidsom periode fyldt med opgaver både på arbejde og hjemme.
Nu er jeg landet i påskeferien og glædes over:

# Børn, der er så store at de både kan passe sig selv og hinanden, men ikke større end at de er hjemme og godt gider både lege, bage og spille brætspil indimellem deres mange skærm- og sumpetimer.

# Fortitude! International serie på Tv2 med bl.a Sofie Gråbøl i fremtrædende rolle. Jeg sluger 2 afsnit ad gangen råt via TV2 play. Der er noget mega fedt Twin Peaks-agtigt over den serie, og jeg er vild med den.

# GoMore, hvor jeg som helt ny bruger, jublede for vildt over at jeg på få dage solgte fire ture, to til Kbh og to tilbage igen. Det koncept er jo genialt! Vi hjælper nogen billigt på vej, og får selv dækket en del af vores transportudgifter. Smart, nemt og tilmed CO2-besparende.
Jeg er fan!

#Oprydning. Jeg ved ikke hvor lysten pludselig er dukket op fra, det må guderne vide, men en gal oprydningsfanden har taget ved mig, og jeg rydder ud og sorterer i tøjskabe, opbevaringsskuffer og andre gemmesteder. Hver eneste gang, der ryger noget UD, mærker jeg ren og ufortyndet lettelse. 


Vejret er på en måde elendigt. Det blæser og regner lige nu, men bag de grå skyer spreder solen et insisterende blidt lys, som understreger at det er forår.





Ingen kommentarer: