søndag den 30. marts 2014

Please, vil du ikke nok tro på, hvad jeg siger?

Til dig der lå ved siden af mig på stram op-holdet søndag formiddag: 
Det VAR ikke en prut, ved godt det lød rigtig meget sådan, men jeg sværger, lyden kom fra min svedige ryg, da jeg løftede rumpen og ryggen fra måtten! 
Ser du, der havde dannet sig en form for vakuum mellem min klæbrige svedvåde ryg og gummimåtten, jeg lå på, og jeg kunne godt høre at det svup, der kom, lød virkelig meget som en stor prut. Hvad jeg så også fornemmede, var at du skyndte dig at vende ansigtet til den anden side, enten for at grine eller for at væmmes, det ved jeg ikke, men jeg ved at det hele blev så akavet, at jeg ikke fik sagt noget, men hvad fanden skulle jeg også sige?
Det ville have været nemmere, hvis du havde sagt, sig mig engang ligger du og fiser, for så kunne jeg skynde mig at smile bredt og sige nej nej det var min ryg, der svuppede. 

Ingen kommentarer: