onsdag den 4. december 2013

Et par ting jeg godt vil sige

Hvad render jeg egentlig og laver for tiden?
Ser du:
Jeg blev kortvarigt slået til jorden af en ordentligt røvfuld arbejdsopgaver der bare blev ved og ved med at vælte ned i hovedet på mig. Så var der skolehjemsamtaler, så var der møde om dit og kursus om dat, og den ene dag lossede til den anden uden at jeg kom ordentligt med. Men det betyder ikke at jeg ikke er her. Jeg er her rigtig meget, og jeg har gang i mange ting.

For det første, så har jeg lavet en indsamling hos Røde Kors, der har til formål at give julehjælp til trængte familier i Danmark. Det er børnene i disse familier, jeg tænker på. De har ikke et valg. Og alle børn fortjener en dejlig jul. 
Det ville være superdejligt hvis I, der læser med her, ville støtte min indsamling. Det kan I gøre lige her.

For det andet er jeg medskribent på denne kalenderhistorie, hvori der udgives et nyt afsnit hver dag fra første december og til jul. Historien er en stafet, der skrives fra dag til dag og derfor kender ingen slutningen. Du kan sagtens nå at hoppe med på læsevognen, og skulle du have lyst, kan du også melde dig til at skrive et afsnit. Det er mig, der har skrevet det afsnit der udkommer i morgen. 

At jeg er ved at have samlet overskud til huse igen, bevises ved at jeg i eftermiddag, da jeg kørte ind i vores indkørsel, både registrerede, sansede, var opmærksom på - OG tog et billede af en meget smuk regnbue!




Ingen kommentarer: