tirsdag den 17. januar 2012

Psssttt!!!

Psssssst! Jeg er lige her... du troede slet ikke, at her var nogen, men det er fordi du ikke kan se mig. Jeg ligger ovre i hjørnet af sengen, under dynen.
Jeg er lidt stille for tiden. Og småsyg - og er jeg ikke syg, så er  af mine børn. Så bliver der ringet efter mig på arbejdet, at jeg skal hente én, der har ondt i maven eller også er det mig selv, der går hjem med ondt i halsen. 
Jeg er jo heller ikke helt  ung længere, må du tænke på.
I torsdags var det min fødselsdag og i lørdags havde jeg huset fuld af gæster. Jeg er nu blevet opdateret til en version 4.0!


Jeg hvisker, men du kan godt høre mig, kan du ikke? Min yngste datter er lige faldet i søvn og hun vågner meget let, så derfor er jeg musestille. Min mand? Han sidder i stuen og ser håndbold, mens jeg ligger her og er meget sølle. Faktisk er jeg så sølle, at jeg overvejer at kalde på  ham og bede ham række mig det glas cola, der står ovre i vindueskarmen. 


Der kommer snart nye indlæg her, det lover jeg. Jeg skal bare lige sove lidt først og blive helt rask. Jeg putter mig igen, ligger bare her helt stille og venter på at hovedpinen letter og energien vender tilbage.





6 kommentarer:

Lotteriet sagde ...

Rigtig god bedring. Det er bare så træls at ligge underdrejet!!
Pas på dig

Lotte :O)

Anonym sagde ...

God bedring til dig :-)

Kristine Sejr sagde ...

God bedring, håber du nyder en lille smule at være syg også, fordi så kommer du også lidt i kontakt med dig selv. Altså det kan du selvfølgelig også vælge at gøre uden at være syg men altså.....jeg prøvede bare på at se sygdom som noget godt :-)

Anne Thompson sagde ...

Jeg ku' godt høre dig. Og jeg hvisker bare lige så stille: Rigtig god bedring både til dig og børnene!

Lines linier sagde ...

Pssst - rigtig god bedring til dig og dine!
Og STORT tillykke med din fødselsdag i torsdags!! Jeg venter selv lige et års tid med den store opgradering til en 4.0'er, men har hørt fra pålidelig kilde, at det er ret ok :-)
KH

Konen bag hækken sagde ...

Og tillykke!