søndag den 8. januar 2012

Fødselsdagsvinderen er trukket!

I anledning af Mit Helles 1 års fødselsdag sidst i december, bad jeg i dette indlæg mine læsere fremhæve ét indlæg fra bloggens første leveår, som havde gjort særlig indtryk på dem.
Og af angst for at ingen ville henvende sig for at gøre det hele lidt festligt, satte jeg en overraskelse på højkant til en heldig vinder blandt de kommentarer, der forhåbentlig ville komme.


Det har været rigtig fedt at læse, hvilke indlæg, I har kunnet lide - og det giver jo mig en fin pejling på, hvad det er jeg kan finde ud af at skrive, som andre gider læse. Det vil jeg bruge konstruktivt i det omfang, det giver mening for mig. Så tusind tak til jer alle otte!




Og nu til det spændende! 


(Wordfeud er nede, jeg har forberedt mig til i morgen, manden ser tv og ungerne sover, så jeg havde god tid til at finde den helt rigtige vinder...)


Jeg fik som nævnt 8 kommentarer.


De navne skrev jeg ned på et stykke papir. Jeg brugte den tykke grønne tusch fra rodekurven i køkkenet:




Herefter hentede jeg den store grå saks, den vi aldrig kan finde - og klippede navnene ud:









Navnestrimlerne blev krøllet sammen til små kugler og lagt i en skål. Jeg valgte en rød Ikea-model.








Her er skålen med alle 8 navne. Jeg tog den med ind i stuen og rakte den frem mod min tv-kiggende mand og sagde for sjov "Vil du have et stykke slik" og han kiggede glad og overrasket op på mig. Men han blev skuffet, gjorde han, for jeg ville bare have ham til at trække en papirskugle fra skålen.



Hvilket han gjorde med stor præcision og omhyggelighed:





Papirkuglen blev møjsommeligt pakket ud og navnet vendt om mod den spændte fotograf:







Vinderen af en overraskelse som jeg sender afsted i den kommede uge er :  FRU HELLE. 

Hvis du er den Helle, jeg regner med du er, så ved jeg jo godt, hvor du bor - men bekræft det lige. 

Hvis du ikke er den Helle, jeg regner med, du er, og du ved, at jeg ikke ved, hvor du bor - så send mig din adresse på Hellea<snabela>jellingnet.dk

Hjertelig tillykke og tak til jer søde otte læsere, der gad ulejlige jer med input.






2 kommentarer:

Anne Thompson sagde ...

Øv! Og tillykke til Fru Helle!

fru helle sagde ...

Yeahhhhhh og jeg er da vist den Helle du tror, sender dig lige en SMS.

Tak søde Jens....