søndag den 10. juli 2011

Helle's bogbyttebiks bekendtgør

følgende:

1) At jeg synes, det var herligt at Mai, Kristine, Carina og Line gad bytte bog med mig. Tusind tak for jeres bud til byttepuljen.

2) At I sjovt nok alle bød ind med bøger, jeg IKKE har læst endnu, og at det derfor var SVÆRT at vælge!

3) At jeg har valgt at bytte med Carina, som smed Jens Chr. Grøndahls "Et andet lys" i puljen.

Carina, send mig din adresse på Hellea[snabela] jellingnet.dk, så sender jeg dig "Den anden hånd" og mailer dig min adresse, så du kan sende "Et andet lys" til mig.
(Sjovt sammenfald i titlernes ordlyd i grunden!)

Line nævner, at det ligefrem kan være, at andre har lyst til at bytte med hinanden -  det gør I da bare alt det, I lyster... Men det er nok nemmest, hvis I skriver fra jeres egen blog eller direkte til hinanden, er det ikke?

Altså jeg lægger hjertens gerne blog til bogbyttebix, men tænker at det ikke er smart, sådan rent logistisk...

Tak for jeres deltagelse, jeg annoncerer helt sikkert bogbytte igen en anden gang.

1 kommentar:

Fabulousia sagde ...

Åh, jeg glemte det helt igen. Havde ellers set dit gode initiativ.

Jeg er helt klart med en anden gang. Det må være genbrug på den gode måde!