mandag den 11. juli 2011

Mig og Toto

Hvis Annamette i sin blog Alt om dig i aftes havde stillet spørgsmålet: "Hvis du kunne skride fra det hele, hvor ville du så skride hen?" så ville mit svar fuldstændig uden tøven være, at jeg ville hoppe ombord på Toto's tour-bus og følge med dem rundt på deres Europa-turné indtil efteråret, hvor jeg så ville rejse med dem hjem til USA's vestkyst. Her ville jeg bosætte mig klods op af lead-guitaristen Steve Lukather, bare for at kunne være lidt i nærheden, når han øvede sig på guitaren. Jeg ville besøge ham, hans kone og deres mange børn så tit, det var muligt, og vi ville ofte grine af vores første møde, der fandt sted efter koncerten i Vejle Bypark en sommeraften i juli. Jeg var efter koncerten blevet inviteret til afterparty. Lukather ville mindes, at han allerede i koncertens første nummer havde lagt mærke til mig, der mellem de 3-4 forreste rækker af publikum,  og at han i en pause mellem to numre, havde bedt sin manager om at gå ned med en invitation til mig.


Der til afterpartyet blev vi så gode venner alle sammen, at hele bandet bakkede op om Lukathers idé om at jeg skulle tage med dem på resten af turnéen.

Jajaja, man har vel lov at drømme lidt...

Men det var intet mindre end en FANTASTISK koncert!

Jeg er stadig helt oppe at køre over så fedt de spillede, så dygtige de er og så meget gang, der er i dem efter så mange år!




Ingen kommentarer: