søndag den 17. juni 2018

VM og bil

Universet har krævet store ofre af mig i dag, og jeg har leveret dem endda med oprejst pande og smil i fjæset.
Fodbold og biler, vor herre til hest, min søndag har været fodbold og biler.
Altså det der fodbold, det er jo overalt i denne tid. VM mig her og VM mig der. Begejstret mand går rundt med julelys i øjnene for Mexico tævede Tyskland, og senere spiller Brasilien mod Schweiz. Jeg er ved at falde i søvn af kedsomhed over det, men vælger som den kloge overbærende og barmhjertige hustru, jeg er, at glæde mig over hans glæde, se verden med hans øjne. Der er VM overalt!
Og biler? For tredje (!) søndag i træk drak jeg eftermiddagskaffe hos Citroën i Vejle og forstyrrede bilhandler Henrik med min uimodståelige charme og komplette uvidenhed om biler. Sammen med ham, der har en vielsesring magen til min naturligvis. Han ved nemlig rigtig meget om biler, så hvorfor filan, jeg skulle med, det kan man virkelig undre sig over. Skat vi er sammen om det her, skat det er hyggeligt at have dig med. 
I dag kiggede vi ikke bare, vi købte sgu en bil og kan fremover kalde og Hr. og Fru Grand Picasso.

1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Tillykke med vognen - jeg er foruden kørekort og er ganske ok med, at kæresten i sin tid købte en peugot - bare jeg må spise i den, er jegg glad :p

- A