tirsdag den 22. maj 2018

Majfest #4

Maj måned er én lang fest hos os

7.-9. maj var jeg på lejrskole i Sønderjylland. 
Det er altid en fest, omend det er én af de fester, hvor den efterfølgende udmattethed er så omfattende, at det tager flere dage at komme op på sit almindelige energi-og søvnniveau igen.

Jeg elsker at være på lejrskole, og ærgrer mig inderligt over at så mange skoler har været tvunget til at spare på den type oplevelser for eleverne. Det er guld værd på den sociale konto og på oplevelses-barometret for både børn og voksne at komme udenfor skolen sammen over flere dage.

10.maj var udover at være Kr. Himmelfartsdag også Mellempigens 16 års fødselsdag. Hun har pt. travlt med at gøre 9.klasse færdig, afleverede synopsis til mundtlig danskprøve i går og glæder sig til sidste skoledag på fredag.


14.maj afsluttede jeg NADA-uddannelsen og har nu et fint diplom, hvoraf den fremgår at jeg er certificeret NADA--behandler. NADA er øreakupunktur og anvendes til recovery i rigtig mange forskellige sammenhænge. 

1 kommentar:

Lene sagde ...

Hjertelig til alle hos jer i denne skønne maj måned. Og stort tillykke med veloverstået eksamen.