mandag den 6. januar 2014

Tak for den, må hun have tænkt

Hørt i den lokale idrætshal hvor to svedende kvinder står og taler sammen efter endt træning.

Kvinde 1: Pyhha, jeg sveder, det var godt nok hårdt.
Kvinde 2: Ja, du er også lige startet ik?
Kvinde 1: Jo, nu skal der ske noget med figuren
Kvinde 2: Jeg begyndte for et halvt år siden, men jeg svedte ikke så meget i starten. Men jeg var selvfølgelig heller ikke ligeså tyk, da jeg startede, som du er...


Er det okay at sige sådan til én man ikke kender? Eller kendte de hinanden og er det så okay at sige sådan til én, man kender?

2 kommentarer:

Fruen i Midten sagde ...

Overhovedet ikke okay. Men det er godt nok sjovt, når du gengiver det her. Tak for grin :-D

Haveheksen sagde ...

Sådan en bemærkning må da næsten udløse en kvaje-kage:-)