torsdag den 13. juni 2013

En vits

Jeg må simpelthen dele denne vits med jer, som jeg hørte fra en sød dreng, jeg kender:

En mand er til et middagsselskab på 40. etage. Han siger til selskabet, “Ved I godt, at vinden udenfor er så kraftig, at hvis jeg sprang ud af vinduet så ville jeg blive blæst rundt om bygningen og komme tilbage hertil!?”
De andre gæster griner af ham, men manden bliver ved: “Så vil jeg bevise det!” Han springer ud af vinduet og jovist kommer han svævende tilbage og ind af det selvsamme vindue han sprang ud af.

En anden af gæsterne kunne virkelig godt tænke sig den oplevelse og springer ud af vinduet, før nogen kan hindre ham i det og han falder til jorden stendød. 
Bartenderen peger så på den første gæst: “Hvor kan du altså være en skiderik, når du er fuld, Superman!”

Ingen kommentarer: