fredag den 22. marts 2013

På vej

Når jeg har sat det sidste punktum i dette indlæg, pakker jeg min pc sammen og lægger den udi bilen sammen med weekendtaske, sengetøj, gummistøvler, brætspil, badetøj og bøger.
Vi indleder påskeferien med et par dage i en feriebolig på Fanø - og hold nu op, det er tiltrængt! 

Jeg har mange ting, jeg gerne vil nå i min påskeferie, én af dem er at pleje min introverte side. For selvom jeg er udpræget ekstrovert af natur, så har jeg også en indadvendt trang til ro, alene-tid og fordybelse, som jeg i en travlt, social og udadvendt hverdag ikke er særlig god til at yde den opmærksomhed, den kræver, for at jeg trives.

Derfor passer det jo perfekt sammen, at jeg også har pakket Anna Skyggebjergs bog:Introvert - stå ved dig selv, og jeg glæder mig meget til at læse den. Jeg ved, at jeg personligt kan lære noget af den bog, og ydermere er jeg sikker på, at jeg som lærer kan blive klogere på mange ting ved at læse bogen. 

Jeg tager derfor lærerbrillerne på og anmelder bogen her på bloggen efter påske.

Rigtig god weekend!

Ingen kommentarer: