tirsdag den 10. juli 2012

Mere om husbytte

Forleden skrev jeg dette indlæg om at vi i år skal prøve en ny ferieform, nemlig at bytte hus med en familie fra et andet land. Har læst indlægget igen (altid meget farligt at læse sine tidligere indlæg igen, for jeg får serøst lyst til at skrive dem om?) og jeg synes følgende oplysninger mangler:

1) www.homeexchange.com er bare et af mange sites, der formidler boligbytte. Der findes også danske sider. Hvis du googler "husbytte" eller "boligbytte" kommer der mange muligheder frem.

2) Man søger målrettet, dvs. at vi som børnefamilie søger blandt andre børnefamilier - der er også en kategori for seniorer og for voksne uden børn.

3) Jo mere jeg kigger på billedet af katedralen i Antwerpen, jo grimmere synes jeg den er. Seriøst grim med grim på. Den er kantet, spids og blottet for æstetisk charme. Bare mega grim. Udenpå. Jeg bliver naturligvis nødt til at vide, hvordan den ser ud indeni, så vi skal se den under alle omstændigheder. 

Ingen kommentarer: