tirsdag den 11. oktober 2011

Jeg ser heller ikke fodbold

Jeg får af og til den tanke, at det kunne være interessant at forske i, hvorfor nogen mennesker synes det er det mest spændende i hele verden at se sport på tv, mens det rager andre en høstblomst. Eller er der forsket i det? Og hvad var resultatet?

Jeg hører selv til den gruppe, der intet fatter af sport. Det siger mig mindre end vådt bølgepap. 
Da Jens for lidt siden mindede mig om, at der jo er landskamp i aften, kom jeg i tanke om et af de allerførste blogindlæg, jeg forfattede i denne blog.

I aften er der møde i ASI - Anonyme SportsIgnoranter- og for mit vedkommende foregår mødet for nedrullede gardiner i mit soveværelse med en tøsefilm på dvd'en. Glæder mig!

7 kommentarer:

Skt.Helena sagde ...

Det gør jeg heller ikke! Har lige læst dit første indlæg - herligt!
Melder mig også som medlem af ASI. Sikke der skal hygges :-)

ettej sagde ...

Skønt, at der er andre end mig. Følte mig et øjeblik helt alene! Neeeej, - jeg orker simpelthen ikke at se fodbold! (eller håndbold)
Melder mig til klubben.

Anonym sagde ...

Har der været fodbold???

Kirsten sagde ...

Jeg kommer til klubmøde!

Gitte Koch sagde ...

kan så fortælle jer alle, at Danmark vandt, så nu får I rigtig god tid i klubben... Danmark er nu med til EM ;-) Så hvis der bli'r spurgt om ikke sommerferien skal holdes i Ukraine næste år, er I advaret... men det var altså en super god kamp!!

Anne Thompson sagde ...

Se, der var en klub jeg ikke engang var klar over, jeg var medlem af :-) Tak for introduktionen! :-)

Lines linier sagde ...

I'm all in i den klub der!! Jeg havde sådan håbet, at DK tabte, så vi kunne blive fri for at høre så meget om fodbold hele næste sommer. Men god tid i tilklubmøder lyder også ok titrækkende, når nu det skal være ;-)