onsdag den 24. august 2011

Jeg lagde mig ned

...et kort øjeblik. På legetæppet i Johannes værelse. Vi legede med Bratz og jeg magtede det næsten ikke, men havde netop sagt NEJ til tv og JA til at lege.

Vedtog efter fem minutter af man godt kan lege med Bratz, mens man ligger ned.

Blev så tung i hele kroppen, så trak en bamse hen under hovedet og lukkede øjnene. Bare et ganske kort øjeblik.

Hovedet var fyldt med larm efter en krævende arbejdsdag, men med øjnene lukket, fortog larmen sig gradvist.

"Sover du mor", var der én der råbte ind i hovedet på mig, men jeg ænsede det næsten ikke, fik dog svaret "nnnnnnn eej, leger mmmm Bratz   mmmedd diiig", før jeg svømmede væk igen.
Træt og tung, som slået omkuld.

Af hverdagen.

Vågnede dog brat op lige efter, da to Bratz-damer, kørte deres bil hen over mit ansigt.

4 kommentarer:

Pauseknappen sagde ...

Åhh det sker bare hver gang!! Bedst som man netop sover tungt og dejligt, bliver man kørt over af to pigebørn med aftagelige fødder, og aaaalt for store hoveder, med endnu større øjne!

Lines linier sagde ...

Been there, done that, ... and still doing it :-)

Kristine Sejr sagde ...

Åh jeg får da bare lyst til at putte en dyne på dig og lade dig sove til du vågnede.

Anne Thompson sagde ...

Dét kan da kaldes en brat opvågnen! Meget diskret hint fra barnet :-)