mandag den 1. august 2011

Back in town

7 kommentarer:

Tanja sagde ...

Åh ja.. Vil kunne give folk et ligne billede i dag ;) Skønt!

Mai sagde ...

SÅ er hverdagen lige som skudt i gang...

Kristine Sejr sagde ...

Juhuuuu det er ikke noget som at vaske tøj, eller ;-) Velkommen hjem.

Carina sagde ...

What?? Nu har jeg ventet og ventet på indlæg fra dig og så får man bare dit sure vasketøj - tsk tsk ;o) Velkommen hjem!

Charlotte Hyldgaard sagde ...

Velkommen hjem, synes jeg kan nikke genkendende til billedet, men tyder jo på en dejlig ferie :-)
KH Charlotte

Lines linier sagde ...

Tror sgu jeg kommer forbi og lister mit vasketøj oven i bunken -- det opdager du nok AAAAHRLdrig ;-)
Kh og velkommen hjem!

Fabulousia sagde ...

Præcis lige dér står jeg i morgen... Måske bunken endda er større. Fedt at konkurrere om, hvem der har mest vasketøj :)