lørdag den 14. juli 2018

Ting, der for tiden

Ting, der for tiden gør mig glad:
  • At vi snart skal på ferie, åh hvor jeg trænger
  • Grøn te med æble og citron. Mums, den er lækker!
  • At en sød kvinde, jeg kender, så den smadrede skærm på min iPhone, og udbrød: Den skærm, den kan min mand da skifte, han skal bare have to øl for det. 
  • Aperol Spritz
  • At VM i fodbold snart er slut

Ting, der for tiden optager mig:

  • Idiopatisk skoliose, en virkelig dum ryglidelse, som min Mellempige skal opereres for til efteråret. Jeg googler løs og det er - som med sygdom og google generelt -  både godt og skidt.
  • Den bil, vi lige har købt, som jeg glæder mig til at ræse rundt i. Grand Picasso, here we come!


Ting, der for tiden pisser mig af:
  • Rod! Og det er vist ikke kun 'for tiden', det er en permanent tilstand, at rod gør mig stresset og urolig. At universet så har hooket mig op med en mand, hvis tøj og ejendele er tilfældigt spredt rundt på matriklen, og som forlader sine opgaver (for at begynde på nye), når han er 80 % færdig, det er mig et mysterium af pænt store dimensioner. 


Ting, der for tiden giver mig (lidt) dårlig samvittighed:
  • At jeg brokker mig over min mands rod, for han beklager sig aldrig (virkelig aldrig!) over mig! Hvis han blev tvunget til at sige noget brok om mig, ville han nok smile stort og sige, at det eneste der er irriterende ved mig er, at jeg brokker mig over hans rod.

Ting, der for tiden gør mig (lidt) stolt:
  • At jeg overholder min aftale med mig selv om at jeg, hvis jeg vil holde sommerferie fra fitnesstimerne, så er det ud med løbeskoene i stedet. 

Ting, der for tiden afslører at jeg har et standpunkt, til jeg tager et nyt:
  • Vi skal have hund. Vidunderet er en Golden Retriever, og den er nu to uger gammel og bor stadig hos sin mor. Sidst i august flytter den hjem til os. Det bliver en fest!

Ting, der for tiden får mine tænder til at løbe i vand:


  • Måltider tilberedt ved grillen
  • Kolde dåseøl
  • Koldskål





    1 kommentar:

    Birgitte sagde ...

    Punkt 3 og 4: Det er min kæreste og mig! Jeg læste det op for ham, og han grinede samtykkende.
    Punkt 4: Hold op, hvor er vi heldige!