torsdag den 27. juli 2017

Postkort fra Costa del Nyt Køkken #2

Indholdet af vores køkkenskabe er pakket i kasser, der står i udestuen og i kælderen. Jeg har givet mig selv den udfordring at jeg hver dag skal tage mindst én dåse eller pose op fra kassen med konserveres / kolonial og bruge den i vores aftensmad.


På den måde har vi fået rigtig mange retter med majs, hakkede tomater, kidney beans og de store hvide limabønner, som vi af uransaglige årsager havde ret så mange dåser stående af i det gamle køkkenskab.

Ham der har en vielsesring magen til min knokler med at renovere det rum, hvor der inden for de næste 14 dage skal monteres et spritnyt køkken. Jeg er praktiske gris på alle andre fronter, men vi stornyder også sommerdage- og aftener, hvor vi griller eller laver mad over bål. 
Jeg er fuldstændig tilfreds med det danske sommervejr - det vejr passer lige til mig og til de ting, jeg kan lide at lave. 








Ingen kommentarer: