onsdag den 6. juli 2016

Elsker ferie, uanset vejret

Lillepigen, om vejret:
Men mor vi skal da være glade for at der overhovedet ER et vejr udenfor, ellers ville det da være alt for kedeligt...

Mig: Øhh ja, det kan du da have ret i (mens jeg spekulerer som en gal over, hvordan verden ville tage sig ud, UDEN  et vejr udenfor. Så abstrakt evner jeg tilsyneladende ikke at tænke!?)
-----------------------------------------------------------------------

Ham, der har en vielsesring magen til min:
Jeg smutter lige i Brugsen og finder på noget til aftensmaden.
Mig: Ja, og hvis du ikke kan finde på noget, så køb bare noget pizza.
Ham, der har en vielsesring magen til min:
Nej, jeg vil gerne lave noget ordentligt mad til os.

Lidt efter:
Ham, der har en vielsesring magen til min:
Hej, så er jeg hjemme igen.
Mig: Hvad fandt du på?
Ham, der har en vielsesring magen til min:
Jeg kunne ikke rigtig finde på noget, så jeg købte bare noget pizza...


Var pizza i mellemtiden med ét flyttet ind under kategorien 'ordentlig mad' eller har jeg så ubevidste manipulerende evner, at han intet andet kunne tænke på, da først ordet var sagt højt?


--------------------------------------------------------------

Var på styrketræningshold i morges kl. 6.15. Skal da lige love for at man får noget ud af en feriedag, når man sætter den så tidligt i gang. Kl. er nu 10.43 og jeg trænger i den grad til en lur. Inden turen går til Givskud Zoo med Lillepige og dennes veninde. 




Ingen kommentarer: