lørdag den 20. februar 2016

Hjem

Nå, ingen af jer turde gætte på, hvorfor jeg havde en frossen mørbrad liggende i vasketøjet?


På facebook, hvor jeg også delte billedet, var der én, der helt rigtigt gættede at billedet vidnede om en distræt husmor, der var i gang med 27-28 gøremål på samme tid. 
Fryseren og vaskemaskinen står begge i vores kælder, så det var ligetil at placere mørbraden i tøjet, mens jeg lige fik styr på noget andet. 
Men så var det jeg kom fra det vasketøj igen, og da jeg længe efter kom i tanke om at jeg skulle have hængt det tøj op, og sjoskede ud til det, skreg jeg af skræk ved synet af, hvad jeg i første omgang troede var en afhugget arm eller noget i den dur. Hahhaa!

--------------------------------------------------------------------


Er hjemme igen efter dejlige dage i Århus sammen med mine piger. 


Dage fyldt med lutter gode sager: Aros, Moesgaard Museum, fastelavnsboller, mormor og morfar.

We like.


Fra kamerarullen:



Diller Trans er altid sjov. Altid. 





A new dynasty created in China. 

Aros har en rigtig spændende udstilling med kinesisk kunst.




Det nye Moesgaard Museum var ligeledes en stor oplevelse. Jeg debuterede i museet, som er så stort at man slet slet ikke kan rumme og se det hele i løbet af et besøg, så jeg glæder mig allerede til at komme derud igen.
Lillepigen synes også det var rigtig spændende, dog var der flere ting, hun ikke turde gå hen til, fordi det var for uhyggeligt. Og i grunden var jeg enig, jeg har også altid syntes at Grauballemanden så skummel ud.

For slet ikke at tale om ham her? 


Ingen kommentarer: