mandag den 29. juni 2015

Og vi skal se 'Pride' i biffen i aften


Det går heldigvis støt og roligt fremad med projekt 'heling af diskusprolaps i Helles nakke' og for halvanden uges tid siden passerede jeg et mærkbart vendepunkt: Vågnede i min egen seng en tidlig morgen, og kunne konstatere at jeg for første gang siden begyndelsen af maj, havde sovet en hel nat igennem uden at vågne med ulidelige smerter i nakke, skulder og arm. Det fremskidt har været så fantastisk, og sammen med det er fulgt flere små af slagsen. Der er dog stadig ting, jeg ikke kan uden at råbe av for satan, og det er fx. at vaske hår, lave en hestehale eller anden virksomhed, der kræver at højre arm skal op i luften. Og i modsat retning vil den heller ikke, så når jeg skal putte tøj i vaskemaskinen, foregår det ved at jeg sætter mig ned på gulvet og fylder i maskinen, for bukker jeg mig forover, som man normalt vil gøre, så 'låses' der noget i nervesystemet, og min arm falder omgående i dyb søvn. Virkelig en syret fornemmelse, jeg kan simpelthen slukke og tænde for min højre arm, ved at bøje mig ned og op. En kær ven, som er sygeplejerske på en neurologisk afdeling sagde godt nok til mig, at det ville hun på det kraftigste anbefale mig at lade være med gøre (at slukke og tænde for armen), så jeg gør det ikke mere. 


Det gør også nas i armen at sidde ved pc og skrive, hvilket er grunden til at jeg ikke har skrevet ret meget, men også med det, går det fremad. Se bare, jeg skriver!

Husets tre børn er taget med mormor og morfar til Rømø i 5 dage, så jeg er alene hjemme med ham, der har en vielsesring magen til min. 
Og det er slet ikke så ringe, skulle jeg hilse og sige.

Ellers er det mest sindsoprivende, jeg kan fortælle, at jeg har været i Superbrugsen og handle og fyldt køleskabet med gode sager. Og at det nok gik lidt for stærkt med at få varerne pakket ud.





Ingen kommentarer: