tirsdag den 30. juli 2013

Madblogging eller not

I mit tilfælde er der slet ingen tvivl om, at svaret er NOT.
Jeg både stornyder og bruger ofte mange af de vildt flotte, inspirerende og SKØNNE danske madblogs, der findes på nettet. Jeg har et par gange  følt mig en lille bitte smule fristet til selv at prøve at fotografere og beskrive noget af det meget dejlige mad, der udgår fra køkkenet her i hytten. 
Men ak og ve! Det er jo en håbløs opgave, når man ikke er vant til det. 
Jeg er VILDT imponeret over, at man både kan jonglere med opskrifter og madvarer, varm ovn, komfur og hvad har vi, samtidig med at man får taget megaflotte dekorative billeder undervejs. Hvordan gør I? Jeg står der med fedtede fingre og tænker på at jeg helst ikke vil tabe min iPhone ned i farsen - og vil egentlig heller ikke så gerne have den smurt ind i dej...

Bliver i øvrigt også så optaget af processen omkring madlavning, at jeg glemmer alt om at tage billeder undervejs, og når det endelig lykkes, synes jeg billederne bliver deciderede ringe!
Derfor kære dygtige madbloggere, frygt ingen konkurrence herfra, det kommer simpelthen ikke til at ske at jeg går jer i bedene. 
Det står lysende klart efter mit forsøg på at spæde gårsdagens blogindlæg der handlede om mad, op med en række billeder.

Og meget meningsfyldt følger her så et billede af en skål kirsebær plukket i egen have.




2 kommentarer:

Maries bageri sagde ...

Jeg synes det ser superhyggeligt og lækkert ud (altså bortset fra skraldespanden og kartoffelskrællerne! ;))!
Jeg glemmer selv det der med step-by-step, når jeg bliver alt for optaget af madlavningen. Men billede af det færdige resultat er faktisk også ret OK!

HelleA sagde ...

Tak for din kommentar :)
Det er jo nok et spørgsmål om vane - det der med at få taget billeder undervejs - måske bliver det til sidst så indgroet en del af madlavningsrutinen, at det nærmest sker af sig selv?