onsdag den 17. april 2013

Shh! Mor læser

Hvis der er noget, jeg er vild med, så er det at få en bog mellem hænderne, som jeg bare kan mærke, vil gøre mig klogere. Sådan en bog er Anna Skyggebjergs bog "Introvert, stå ved dig selv". Jeg har næsten kun lige taget hul på læsningen, men har allerede mærket det der "YES" indeni, for jeg bliver klogere på mit introverte Mellembarn, på de mange introverte elever, jeg møder i hverdagen som lærer - og ved I hvad, jeg bliver skisme også klogere på mig selv!


Læs om bogen og om Anna på hendes blog her


2 kommentarer:

Fruen i Midten sagde ...

Den bog bliver jeg simpelthen NØDT til at læse.

Pøj pøj med konfirmationen :-) Du er ikke alene om at opleve rundkørses-nætter. Jeg har det præcis lige sådan - og jeg er endda ikke lockoutet ...

HelleA sagde ...

Tusind tak skal du have - det lyder forkert, når jeg skriver det, men altså - det bliver også dejligt at have den konfirmation overstået og kunne kigge tilbage på en forhåbentlig superdejlig dag. Nu har vi forberedt os så længe (vi skal holde det herhjemme) så nu skal den fest altså snart fyres af ...