onsdag den 27. februar 2013

Top tre, onsdag

 1. 
Stine ovre fra Stinestregen, hvis blog jeg er meget stor fan af, har gang i noget med at tegne svar til spørgsmål fra læserne. I dag har Stine tegnet et svar til mit spørgsmål. Sejt!

2. 
Vores madplan fra Rema 1000 er god. Vi har fået dejlig varieret aftensmad hele ugen og retterne er nemme at lave. Pt. holder vi pga. midlertidig finanskrise en pause med måltidskasserne fra Årstiderne. Dem er jeg ellers big time fan af.

3. 
Jeg har opdaget mobilporto, et frækt nyt tiltag fra Postdanmark. Det er nu muligt, via en app, at købe porto med sin smartphone, og man får så tilsendt en kode, som man skriver uden på det brev, man vil sende. Farvel frimærker forevigt, tak for alt. Jeg tror dog ikke på, at det virker, før min farmor kvitterer for det brev, jeg har sendt til hende i dag... (Og hvordan forklarer jeg en 96-årig, hvorfor der ikke er frimærke på brevet?)

Og så kan jeg berette fra skolelærerland, at jeg med nød og næppe kom igennem dagen. Mine kolleger lægger sig på stribe med influenza og halsbetændelse og jeg repræsenterede således i dag 33% fremmødt styrke. Så kræver det altså sin skolelærer at gennemføre undervisningen! Og en lur på sofaen, når man kommer hjem. 
Kommer der noget godt at sove til på tv i aften?

Ingen kommentarer: