fredag den 24. august 2012

Tre løgne og en sandhed

I går gled jeg i en bananskræl på skolens p-plads og var lige ved at falde.

Forleden skvattede jeg på vej op af en trappe og tabte min taske, så indholdet væltede ud.

I går gav kollega boller og lagkage på arbejdet, fordi han lige har haft rund fødselsdag.

Da jeg kørte hjem forleden, sprang der en hare ud foran bilen, så jeg måtte bremse hårdt op.


Ovenstående kunne have været mit bidrag til bordrunden ved aftensmaden, hvor vi de sidste dage har  leget "tre løgne og en sandhed". 
Alle er med og selvom Lillepigen på 3 ½ ikke helt har fattet konceptet, så sidder hun og lytter interesseret og griner, når vi andre byder ind.
Når én af os har fortalt tre løgne og en sandhed, skal de andre selvfølgelig gætte, hvilken historie der er sand.

Ingen kommentarer: