søndag den 5. august 2012

Back from out of space

Vaskemaskinen snurrer lystigt, børnene har lukket sig inde på deres værelser (Store- og Mellempige spiller Sims på pc, Lillepige omklæder bamser...)
Vi er hjemme. Har sovet pragtfuldt i egen seng efter en hæslig køretur hjem med timevis af langsommelig køkørsel. Skulle hilse og hilse, at det ikke er morsomt at sidde i kø på 2.time for at komme igennem Elb-tunnelen, når ens treårige højlydt proklamerer at hun skal lave pølser og at det skal være NU! 


Hjem kom vi - efter en superdejlig ferie i Holland og Belgien. Først en uges camping i herlige og meget børnevenlig hollandske omgivelser og derefter 9 dages husbytte i en forstad til Antwerpen. 

Jeg skylder mine læsere et bevis. For i dette indlæg bekendtgør jeg, at jeg agter at udfordre mig selv med en omgang 'moules frites', belgiernes yndlingsspise. Jeg er ikke spor fan af muslinger, men jeg må sige at måltidet var en meget positiv overraskelse!  

Here goes:






Ingen kommentarer: