torsdag den 5. juli 2012

Status: Ferie

Hav nu en skøn ferie, sagde kollegaen og gav mig en stor krammer. Jeg skråede langsomt over skolens p-plads og låste mig ind i bilen. Tog verdens dybeste indånding og mærkede det ligeså stille komme. Feriefølelsen. Ahhhhhhhhhhhhh!
Skolen har været tom for elever hele ugen, men det har myldret med lærere i shorts og klip-klapper, der skulle have dit, dat og dut på plads, inden der kunne lukkes ned for sommeren. Nu er jeg der. Med dejlige uger foran mig, der både byder på helt-alenetid, kærestetid med den søde og masser af familietid. Jeg glædes big time ved det hele.
Vi drager på eventyr om et par uger - første stop er en uge på en stor campingplads i Holland og herfra fortsætter vi til Belgien, hvor vi har byttet hus med en belgisk familie, der altså skal bo i vores hus, mens vi bor i deres.  Men først: Masser af nydelse og afslapning i eget hus.

2 kommentarer:

Mille sagde ...

God ferie! Det lyder spændende med husbytteri. Det læder jeg mig til at høre om.

HelleA sagde ...

Jeg skal gerne fortælle særskilt om det i et kommende blogindlæg - det er et superfedt koncept - og en meget billig måde at holde ferie på!