søndag den 29. april 2012

Vi har malet stuen

Har været lidt hjemløs de seneste dage. Vores stue har meget meget længe trængt til at blive malet og i denne weekend blev projektet effektueret.


Vi har malet stuen. Og jeg mener vi. Også selvom jeg ikke én eneste gang har haft en pensel i hånden. Ikke hjulpet med hverken at dække af, vaske ned eller deltaget i den efterfølgende oprydning. Det er Jens, der har lavet det hele.
På den ene side har jeg det virkelig skidt med ikke at have hjulpet - på den anden side ved både han og jeg at stuen ikke var blevet malet, hvis ikke jeg havde været her. For det har jeg lavet: ALT DET ANDET. 
Først og fremmest taget mig af afkom og sørget for at ingen gik i vejen. Jeg har  løst 117 praktiske opgaver udenom malerprojektet, således at vi har fået mad tre gange om dagen, har masser af rent tøj i skabene (vores dyner er sågar blevet vasket i denne weekend!) og køleskabet er fyldt op til den kommende uge. Jeg har haft den yngste med på udflugt hele formiddagen og har nærmest ikke siddet ned, siden vi kom hjem.  Nu ligger alle tre børn rene og nyvaskede i deres senge, der er bagt boller til madpakkerne og skraldespanden er sat frem ved fortovskanten.
Derfor tør jeg godt sige det igen: Vi har malet stuen i denne weekend.







Meget tiltrængt malerprojekt nærmer sig sin afslutning.



Fra dagens udflugt til Givskud Zoo. Johanne og jeg var enige om at  elefanterne nok var generte
 siden de sådan vendte bagenden mod os, da vi kom hen for at sige hej til dem.


Ingen kommentarer: