onsdag den 11. april 2012

Ja, ja jeg skal nok

Lillepigen, 3 år:
"Mor altså, det er MIG, der åbner døren og går ind først, du er dum mor, det var mig, der skulle gå ind først..."


Mellempigen, 9 år: 
Mor altså, du sagde jeg skulle til gymnastik i morgen, men det er torsdag og så er det altså ikke gymnastik, men fodbold, det siger du altid forkert!


Storepigen, 12 år: 
Du hælder vand på en varm pande! Det har vi lige lært i hjemkundskab i dag, at man for alt i verden ikke må! Fordi så kommer der fedtstof i afløbet og så stopper vasken.


Kææft, de børn har da ikke været ret heldige med mig som mor!?


Jeg lover at tage mig sammen i morgen!

3 kommentarer:

Tanja sagde ...

Ja helt ærlig.. Det må du kunne gøre bedre ;)

Kirsten sagde ...

Ja, jeg vil nok sige at det er nogen alvorlige brud på almindelig kendt opførsel, du her har begået. Det gør vi andre aaallldrig. Ka' du så tage dig sammen!

Domus1 sagde ...

Ja, det kan jo godt give lidt kvaler, når børnene er så kvikke. - Godt mor har dem at kunne lære af ;-)
God "snart week-end"
Kh