torsdag den 1. december 2011

I'm in control

Virkningen kom med det samme. Jeg havde ikke mere end lige smidt det våde håndklæde og trukket dem op over røven, da en meget stærk og gennemtrængende følelse af pludselig at vide hvad jeg ville, overmandede mig.
Inden jeg havde fået resten af tøjet på, spredtes både overblik, koordination og logistik, som små piblende perler ud i alle kroppens lemmer.
Forandringen var mærkbar og den varede ved dagen igennem.
Jeg glemte ingen aftaler, vidste hele tiden hvor mine nøgler var, gik ikke rundt om mig selv og var hverken stresset eller forvirret.


Hvis du også trænger til at være lidt mere i kontrol end du plejer, anbefaler jeg på det varmeste:



3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Øhhhh????

HelleA sagde ...

Kontroltrusser!
Vidste du at det fandtes?

Jeg gjorde ikke indtil for en uges tid siden :)

Anne Thompson sagde ...

Hvor er det fantastisk, som der ikek altid skal så meget til for at hjælpe :-D Nu er Steen jo din ønskesøn, så du kender vel også han tarzanunderbukser og deres effekt?!