torsdag den 4. august 2011

Uma Thurman, Uma Thurman, Uma Thurman

Her har vi søgeordene, som i dag har ledt til min blog:








Mit Helle: Det er her. Bingo. Velkommen.

Uma Thurman: Har du en blog og ønsker mange hits på den, så nævn Uma Thurman. Og læg gerne et billede ind af hende, så folk ikke bliver skuffede. Der går ikke én eneste dag, uden Uma Thurman.


30-dages udfordring: Det er fedt. Den 9.august har jeg lavet 100 mavebøjninger hver dag i 30 dage. Og er allerede i gang med at planlægge min næste 30-dages udfordring. Du kan læse om det her på min blog ved at finde indlæggene med tag'et TED.

Bøger for børn om karate: Jeg synes, du skal prøve dit lokale bibliotek. De har garanteret nogen bøger. Om karate.

Fremtidsscenarie: Hvad i himlens navn, forventer du at få opklaret ved at google det ord? Tror du at google kan bruges som en krystalkugle? Fik du svar?

Hvad er modsat løb: Altså ... ehh ... det er bare et slaw på tasken, men jeg svarer "gang".

Hvad er ægteskab: Det er saftsuseme også en stor ting at spørge ham der Google om. Men du skal du høre: Det er en juridisk forbindelse mellem to mennesker, der binder sig forpligtende til hinanden. I visse tilfælde kan der være både kærlighed og religiøse ritualer ind over.

Steen og Stoffer: Elsker jeg. Ville gerne have Steen som søn.

Større edderkopper: Seriøst. Det kan du da ikke skrive. Større end hvad?

Søvnkurve: Har jeg brugt det ord? Jeg er helt blank. Aner ikke hvad du taler om. 


2 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

Elsker indlæg om søgeord. Og hvorfor tror du at jeg så tit skriver om andre bloggere, jeg bliver så glad når folk har søgt på dem for at komme ind til mig.

Anne Thompson sagde ...

Lige umiddelbart tænkte jeg, om nogen havde søgt Uma Thurma, og så havde fundet dig på google images?! Det var da en flatterende tanke....