torsdag den 25. august 2011

Top 10 over det mest smertefulde, jeg har oplevet

Jeg mener i den her sammenhæng smertefulde, som  FYSISK smertefulde.

For at trække spændingen, tager vi listen baglæns!



10.pladsen: At blive stukket af en hveps mellem to tæer



9.pladsen: At føde barn nr. 3




8.pladsen: At få taget en muskelbiopsi i låret



7. pladsen: At føde barn nr. 2



6.pladsen: Da skadestuelæge satte min kæbe på plads. (Kæbe gået af led efter cykelstyrt)



5.pladsen: At føde barn nr. 1



4.pladsen: Reduktion af øjenbryn, foretaget med varm voks



3.pladsen: Efterfølgende smerter efter bortoperering af visdomstand



2. pladsen: Da morfinen ikke virkede længere, ovenpå operation af fod



1.pladsen: Hårfjerning på overlæbe med varm voks.


AV!


Hvad er det mest smertefulde, DU nogensinde har oplevet?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

en byld i en skamlæbe.. Havde kun lyst og evne til at ligge på sengen uden bukser og med spredte ben.. Så er 56 timer altså laaaaang tid!
Må jeg i den forbindelse råbe højt hurra for opfindelsen af antibiotika!!

Tanja sagde ...

Forstoppelse! Puha så vil jeg hellere føde!

Kirsten sagde ...

En røntgen kontrast undersøgelse hvor der blev sendt kontrastvæske op gennem livmoderen helt ud i æggestokkene for at se hvorfor jeg ikke blev gravid. Det værste jeg nogen sinde har oplevet, værre end at føde alle tre børn på en gang. Efter 17 år kan jeg stadig blive dårlig ved tanken.....