tirsdag den 12. marts 2013

Hvor bliver jeg af?

Jeg hvirvler noget rundt i denne tid og har dage, der er så fortravlede, at jeg ikke når at fange deres eksistens, før de er forsvundet mellem hænderne på mig. Men heldigvis er der undtagelser. Sådan én var i søndags.
Ham, der har en vielsesring magen til min og jeg tilbragte fem timer sammen her. Det er noget af det bedste, jeg har prøvet i mange mange år.
Mens vi lå og skvulpede rundt i de skønne termiske bade, regnede vi os frem til, at vi ikke havde været alene sammen uden børn og uden 'anledning' siden vi i oktober 2011 (gisp!) var på kæresteweekend i Berlin. Det skrev jeg i øvrigt om her.

Jamen hvad skal jeg sige? Tid sammen, nærvær, ro til samtale, ro til samvær uden samtale, ingen smartphone, ingen børn, ingen jag. Jeg var på forhånd spændt på om min kære mand (som er rastløs af natur) kunne affinde sig med wellness-konceptet. Han elskede det.
Helt afslappede og MEGET rene efter fem timer i de termiske bade på Hotel Vejle Fjord.
Herefter gik turen til en café i byen, hvor vi indtog en kæmpe burger skyllet ned med cola. 

Vi lovede hinanden, at der ikke må gå så lang tid inden vi sætter tid af til hinanden igen. 

Ingen kommentarer: