mandag den 19. november 2012

Spamlort

Der vælter spam ind over min blog i disse dage og jeg har derfor slået "bevis at du ikke er en robot"-tingen til ved kommentarfeltet igen. Beklager selvfølgelig overfor de læsere, der bliver så irriterede over at de ikke kan tyde kragetæerne, at de helt undlader at kommentere, men jeg ser ikke andre muligheder. Lad det nu ikke afholde jer fra at smide en kommentar i ny og næ!

'Robotterne' er bare ikke særligt velkomne her, så jeg prøver at værne mig mod dem!
En anden ting jeg prøver, er at ryste gårsdagens søndagsblues af mig. Den blev hængende natten over og truede hele formiddagen med at springe ud i fuldt flor som en mandagsblues. Det lykkedes heldigvis kun delvist, og nu er mandagen snart slut og så kan det hele være lige meget.

Ingen kommentarer: