mandag den 2. juli 2012

Min nye header

Det ser da meget godt ud, gør det ik?


Jeg går ud fra, at den opmærksomme læser har bemærket, at designet fra min blog er ændret fra et (ifølge min veninde, jeg kunne ikke selv se det) virkelig kedeligt og intetsigende grønt/gråt design til et lysere og friskere og mere personligt udtryk.


Det personlige islæt ses i headeren, som jeg selv har lavet og fotograferet.  


Bogstavbrikkerne er fra skolens specialundervisningslokale, som jeg i de forgangne uger har brugt ufattelige mængder tid på at rydde op og rydde ud og pakke i flyttekasser.


Den røde baggrund er en papmappe, som jeg har lagt bogstavbrikkerne op på.


Jeg prøvede også at lægge dem på bordet:




Og på den hvide plade, der lå i æsken sammen med brikkerne:




Her er en anden variant, den fravalgte jeg hurtigt, da denne kasse udelukkende indeholdt små bogstaver. Det ser da fjoget ud:







Ingen kommentarer: