søndag den 1. juli 2012

Ungdommelig visdom

Er i mål efter hårde uger, som flere gange truede med at vælte mig omkuld. Blev stående, trods modvind og ser nu frem til endejlig sommerferie i familiens favn. 


Det var indledningen, her kommer det, jeg egentlig vil fortælle:


En ung pige, som står mit hjerte meget nær er lige blevet student. Jeg har kendt hele hele hendes liv og er en slags tante for hende. Og lige præcis en (stram-)tante, tror jeg at jeg lignede, da jeg gik ind på hendes facebook-side, for at ønske stort tillykke med studenterhuen. Blev mødt af et billede af en stor p** med en tekst, der lyder:


"Life is like a dick.
When it gets hard,
fuck it"

Havde jeg da bare haft denne ungdommelige livsfilosofi lidt tættere inde på livet for to uger siden, da jeg sad og klynkede af selvmedlidenhed! 


Ingen kommentarer: