tirsdag den 19. juni 2012

Mit layout

Dagens gode råd:
Giv ikke dine veninder lov til frit at komme med forslag til din blogs layout!
Du risikerer at I sidder og snakker, drikker kaffe og griner af de mange kiksede blogger-skabeloner og lige pludselig har din veninde klikket rundt på din blog, gemt en række nye indstillinger og indrømmet at hun ikke aner, hvordan hun kommer tilbage til det oprindelige udtryk.


Dog vil jeg fremhæve den gevinst det trods alt er, at jeg er blevet gjort opmærksom på, hvor kedelig min blog så ud før.
Ja, ja, det gør den også nu, men det er kun indtil vi finder ud af, hvordan den RIGTIGT skal se ud.


Stay tuned så længe!

2 kommentarer:

Anne Lotte sagde ...

Jeg synes den er blevet fin :-)
Kan godt lide din nye header :-D

GeorginA sagde ...


Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
Cell, Viber og whatsapp +2348155425481