tirsdag den 15. maj 2012

Godmorgen Gravko

Godmorgen chef, det er Helle.
Ved du hvad chef, jeg kommer altså ikke på arbejde i dag, for det er så'n chef, at der holder en stor gravko i min indkørsel og jeg kan så'n set ikke komme ud chef!?










Om den kan flyttes? Det tror jeg ikke, du skal regne med  chef, det er sørme en stor krabat, så'n en gravko.


---------------------------------------------------------------------


Manden, der dirigerer gravkoen er vores nye ven. Han banker på døren flere gange om dagen og spørger om vi kan flytte en bil, om vi har fået vand i hanen igen, eller om det er ok at de bruger vores indkørsel til at læsse dit eller dat af i.
 Vi ved ikke, hvad han hedder, men jeg kalder ham Playmobil-manden og børnene kalder ham Byggemand Bob.


I skal ikke snydes for det, vi oplever hver morgen, når vi træder ud af vores dør. Der er som sådan ikke meget handling i denne lille film, men læg dog alligevel mærke til at der kommer en hel del person-action til allersidst!








Ps. Maskinlarmen er øresønderrivende og begynder præcis kl. 07.00 hver morgen. 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for morgensmilet :)

Har du mere held til at overbevisechefen, end i Charlie og chokoladefabrikken?

GiSP sagde ...

Ha ha.

Men jeg forstår altså ikke, hvorfor der er råd til at betale for, at tre personer skal stå og se på at en graver.

Her havde vi for noget tid siden i flere dage 2 personer siddende i deres varevogn lige udenfor vinduet. Den ene konstant med en øl i hånden. Imens kom der andre orangeklædte mennesker lidt til og fra, men der var altid kun en i gang med at arbejde.