søndag den 2. oktober 2011

Træt søndagsmor

Har haft tømmermænd og været grusomt træt i dag. Men pyt, for hver eneste lille  "tømmermand" har været det hele værd, for sikke en fest, jeg var til i går! Min gode venindes  mand fyldte 40  - og han blev fejret, skulle jeg hilse og sige.

Mit ønskescenarie på  sådan en søndag, ville være at sumpe på sofaen med dameblade, platte tv-serier og masser iskold cola - men den slags er der ikke meget plads til på en søndag i mit liv.
Min mand er kørt til Tyskland, hvor han skal arbejde i næste uge, så jeg har været alene med treårige Johanne.
Uanset hvor højt, jeg elsker hende, så er tre-årige generelt en lille smule helt vildt anstregende at være sammen med, fordi de typsik vil alting selv, kan alting selv, gør alting selv. Argh!
Mor med tømmermænd og stædig treårig har så været på storindkøb til Netto, hvor vi fik handlet til næste uge.
Den treårige forelskede sig en malebog i Netto, som vi endte med at købe to af - og takket været dissee, fik jeg lukket øjnene i 10 minutter, liggende midt på stuegulvet, mens tøsebarnet sad lige ved siden af mig og tegnede. Malebogen indeholder også masker, og uha hvor blev jeg forskrækket, da det lille grønne fjæs ruskede i mig og sagde "wuuuarrgghh"


2 kommentarer:

Lotteriet sagde ...

Den er da lige til at blive hele ædru af!! :O)
God fornøjelse og hyg jer alene hjemme!
Lotte

Anonym sagde ...

Børn og tømmermænd er IKKE kompatibelt.. Det burde forbydes!!
Heldigvis kan man da købe sig til en lille lur.