mandag den 18. juli 2011

Møgdag

Møgdag, lortevejr, røvhumør

Jeg ta'r op te Alaska...

9 kommentarer:

Charlotte Hyldgaard sagde ...

En rigtig mandag?? Håber det vender i morgen og du trods alt bliver i landet :-)KH Charlotte

Line sagde ...

Hørt!

Kristine Sejr sagde ...

Glem alt om Alaska Helle, Aalborg :-) Her har vi det rart.

Pauseknappen sagde ...

aeaeaeaeae - håber humøret vender igen!

Synes sgu(!) heller ikke min dag har ville lykkedes idag. Regn og at male facade er ikke nogen god kombi!!

Anne Thompson sagde ...

Øv øv øv!! Vejret har ikke været en hjælpende faktor til på nogen måde at gøre det til en dejlig dag!

(Er i øvrigt også selv hemmeligt gift med Colin Firth. Og hans humor..)

HelleA sagde ...

Tak for jeres opmuntrende kommentarer - har det allerede meget bedre!
Endda til trods for at jeg lige er blevet stukket under foden af en bi :-/
Sidder her i sofaen med bare tæer på trægulvet og så kommer der en BI og stikker mig? Hvad sker der lige for det? AV

Fabulousia sagde ...

Kom til Bornholm. Vejret har været så fint i dag :) Jeg lover at give en stor is!

Mai sagde ...

Enig i det med Bornholm - her var endnu bedre vejr i dag. Hvornår tager I sydpå?

HelleA sagde ...

Det gør vi heldigvis på fredag. Glæder mig!