tirsdag den 28. juni 2011

Dagens

Dagens barn:
Munter 2-årig, som lige er afleveret i vuggestue, men som før det havde siddet bag på min cykel og fra barnesædet råbt højt "Man kan se min mors numse", mens hun trak ned i mine bukser.

Dagens win-win:
Ømme benmuskler og ømme lattermuskler efter halvanden times aftengåtur i bakket terræn med to skønne veninder. Motion kombineret med at få skubbet verdenssituationen på plads i gode venners selskab, det holder hundrede...

Dagens spørgsmål til mig selv:
Hvordan kan du sige at du er på slankekur, når du sidder og drikker cola og spiser Bastognekiks kl. 9.11 en tirsdag formiddag?

Dagens ting at se frem til:
At der over middag ankommer fornøjelig veninde med tog fra Århus, medbringende tandbørste og barn i barnevogn.

Dagens mand:
Min. Som sender søde sms'er til mig fra færgen mellem Gedser og Rostock, hvor han lige nu befinder sig og allerede har hjemvé. Det gætter jeg på, ALLE får ombord på den færge!?

Dagens irritation:
Lige meget hvor mange gange jeg læser navnet på det område, vi skal på ferie til i Frankrig, så kan jeg ikke huske, hvad det hedder. Og man lyder dælme bøvet, når man fortæller at man skal til Frankrig på ferie, folk siger "æj, hvor fedt, hvor i Frankrig skal I  så hen" og så svarer man, at det ved man ikke. Altså man ved det godt, men man kan ikke huske, hvad det hedder. Men jeg ved at der er 2 timers kørsel til Genéve. Og at det er  ca 1300 km hjemmefra. Og at jeg glæder mig.

1 kommentar:

Kristine Sejr sagde ...

Dagens kommentar: Det med ikke at kunne huske sådanne ting, som underlige navne på steder man skal hen eller har været, det kan jeg heller aldrig huske. åh det der win-win den er jeg så meget med på.

Åh jeg vil også have besøg fra Århus med en der kommer med en barnevogn, sender du hende ikke lige herop, når du er færdig ;-)