søndag den 22. maj 2011

Kvinder

Kristine (med denne herlige blog) spørger efter lækre kvinder, når jeg nu har postet et billede af en lækker mand.

Jamen selvfølgelig Kristine - vi skal da også have nogen dejlige damer på banen. Hvad er du til? Jeg synes, der er så mange smukke kvinder... Fx er jeg ret vild med hende her:

Julia Ormond



Jeg har også altid være fascineret af hende her:

 Uma Thurman



Som ung var jeg ret stor fan af hende her, men det er jeg nu ikke længere, omend jeg stadig synes hun er dejlig:

Julia Roberts

Der er også mange lækre danske kvinder. Hende her er virkelig i særklasse, hvis I spørger mig:

Stine Stengade


Og så elsker jeg hende her, men hun har da også bare charme, selvtillid og lækkert hår!



Iben Hjejle


3 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

Åh hvor er du da bare dejlig Helle, sæt lige et billede af dig selv på også ;-) Men helt bestemt du har en masse dejlige damer der. Det var da lige noget jeg kunne bruge, så kan Han altså godt gå hjem ham Colin Firth.

Tina Liel sagde ...

En skøn blog du har med en herlig titel. Perfekte valg af kvinder og Colin Firth er bare skøn. I Bridget Jones var han mums lækker og I Kongens Store Tale gav han en fantastisk præstation!

Den positive vejleder sagde ...

Lækre chicks, helt sikkert.
Er også ret vild med Scarlet Johannesson og Penelope Cruz ;)