tirsdag den 15. februar 2011

Ferie

Huset emmer af feriestemning og billedet her taler jo næsten for sig selv.
Havde min røv været mindre, ville jeg helt sikkert have haft fast hyggeplads her i vindueskarmen.












Formiddagen i dag er brugt på at besigtige Vejles store turist-attraktion: Finhvalens skelet, som er kommet på museum.
Mine store piger var vældig optagede af udstillingen og historien om hvalen. Vi synes jo også nærmest, at vi kender den lidt, for vi så den jo i levende live, da den lå og skvulpede rundt ude i fjorden.
Pigerne (+ undertegnede, ikke mindst) gik vildt højt op i, at vi fik svaret rigtigt på hvalquizzens 13 spørgmål og håber meget at vi vinder den udloddede præmie.


Og her vil jeg så indsætte endnu et billede, men DET DRILLER HELT VILDT!!!
Hvorfor kan jeg kun få lov til at uploade ét billede pr. blog-indlæg?
Fatter det ikke...
Gør du?

3 kommentarer:

Charlotte Hyldgaard sagde ...

Men det du fik lov til at uploade er da særdeles skønt!! Jeg gør ikke noget særligt, når jeg uploader flere, men markerer dem alle og trykker derefter på overfør knappen, så går det helt af sig selv. Mærkeligt, at det driller.
Kh Charlotte

HelleA sagde ...

Tak Charlotte!
De bedste hilsner fra Helle

Mai sagde ...

Jeg tror tricket er, man skal uploade alle billeder til et indlæg på en gang og så bare sætte dem ind et ad gangen. Men enig, virkelig hyggeligt billede!